MÁTÉ PÉTER RUZSA MAGDI KORDA GYÖRGY MÁTÉ PÉTER AZÉRTVANNAK A JOBARÁTOK,JÉGVIRÁG,KÖSZÖNET A BOLDOGÉVEKÉRT,ÉJSZAKÁK ÉS NAPPALOK,KÖSZÖNÖM,HOGY RÁDTALÁLTAM,MAGDI RUZSA-MOST ELSZ-MP.HU,KIEMELT JÁTÉKOK,IDÖJÁRÁS,MULNAK A PERCEK,CIGÁNY SZERELEM,KORDA GYÖRGY,MALEK ANDREA,KERN ANDRÁS,FÁBIÁN ÉVA,DÉKÁNY SAROLTA,HARANGOZÓ TERI,PSOTA IRÉN,PSOTA IRÉN VISSZAJÖTTEM A HALÁL TORKÁBÓL,SZÉCSI PÁL,CSERHÁTI ZSUZSA,AMBRUS KIRY. HA EGYSZER MEGSZOLITANÁL,NEMIS OLY RÉG,KORDA GYÖRGY,BALÁZS KLÁRI, FÉLIX LAJKÓ,MAGDI RUZSA. MÁTÉ PÉTER RUZSA MAGDI KORDA GYÖRGY: lexebb szerelmes versek.

2011. szeptember 6., kedd

lexebb szerelmes versek.


Keresés

Részletes keresés
Így működik

Tudnivalók

Iszolda

A társaság, találkozók, elveszett topikok, és a Fórum történelme
P.Kingsválasz | megnéz2011.08.31 22:23:58 © (1780)

Valaki szerelmet hozott az éjben
belopózott lassan félve
Szívemet kereste bátran
de nem kapott féltő vágyat.
még a magány lakik idebenn
Keserves a szó lelkemben.

A magány mennydörög
Lelkem kicsiny kapujában
Valaki csak ledobta
A halk szobában.

                               Saját
andi176válasz | megnéz2011.08.27 20:52:26 © (1779)
Búcsúvers.



Erőm végleg elfogyott, szívem összetört.
Valami húz még feléd, de már nem hagyom.
Elég a fájdalomból, magamat kímélem,
S hazudni fogok innentől mindenkinek.

Hazudni kell, s rejteni őszinte mély szerelmem
de mond kérlek van ennél rosszabb dolog az életben?!
Mindenki figyel, lesi a szegény haldoklót
a sok áruló gaz állítólagos barátok.

Mégis ha látlak szívem vadul megremeg,
te nem látod bolond mennyire szeretlek?!?!
Beszéltem hozzád, könyörögtem sírva
de te csak gúnyosan nevetve hagytál ott a francba.

Új lány, vele új élet vár az hiszed?
szeretni fogsz te is tudod bármit is teszel.
Te elnyomod küzdesz, harcolsz ellene
Hát rendben, de te húzod a rövídebbet.

Mélyen többet a szemembe ne nézz
hazudni neked számomra oly nehéz,
Amíg élek tőlem jót ne remélj..
de belül mindig szeretlek én.

Elbúcsúzom, elengedlek, tessék menj hát
de kérlek vissza ne nézz soha már.
Nem akarom h valaha is lásd
az utánnad maradt iszonyatos kárt.
muallimválasz | megnéz2011.08.22 08:39:33 © (1778)
Vadul

Olyan szép vers
olvasom százszor
mindíg más, szebb
ez vagy TE édes

hadd szorítsam
öleljlek magamhoz
érzem lüktetésed
lelked lobbanát

tétova bolyongást
nem csak álom
nem csak dalol
kegyetlen a világ

összefűz elválasz
szolidan szerelmes
éhes,vadul nemző
hol vagyunk mi

égre,várom válassz
pirulva hordom
szerelmem rejtett
foltos tarisznyáját.

muallimválasz | megnéz2011.08.19 19:52:00 © (1777)
Te itatod fel

Egy vallomás, igazán
se nem lovag, se király
nem vagyok de papírból
mit kivágnak kis angyalok
és játékból ott lovagolok
néha a közös asztalon 

az égi fény csak 60 watt
és tök sötét lesz ha egy kéz
könyvjelzőként lapokba csap
van úgy, évekre eltűnök
de jött egy pehely, igaz lélek
és a 110. oldalon észrevett

azóta is teveled
napjaid közt élek
a mát a tegnaptól
az éjt a nappaltól
a napot az égtől
az esőt a felhőtől
a csendet a zajtól
én választom el

egy vallomás, nem több
könnycseppet arcomról
viszont Te itatod fel.......
vörös liliomválasz | megnéz2011.08.19 19:19:41 © (1776)
Ady Endre: Vallomás

Te, akinek annyi szived van,
Ahányat lelked megteremt,
Aki színes kaméleonként
Varázsolsz multat és jelent,
Kinek a szín fényes világod,
Melyet lánglelked áthevít --
Ki tudnád-e vajon nevetni
Egy bús poéta könnyeit?...

Ki tudnád-e vajon nevetni,
Mert úgy imád, mert úgy szeret,
Ahogy nem a színpadon szoktak,
Vagy az életben -- emberek;
Hogy szép lelked teremtõ lángját
Úgy nem áhítja senki más;
Hogy szerelmét el nem rabolná
Sem távolság, sem megszokás.

Te, aki már ezer élet közt
Osztottad szét a lelkedet,
Elképzeled, hogy egy egész szív
Mást nem, csak tégedet szeret.
Hogy azt, ki a festett világban
Elvesztette önnönmagát --
Egy bús poéta úgy imádja,
Mint az igazság angyalát...

Elhiszed-e egy ismeretlen,
Álmot szövõ költõ szavát?
Elolvasod szívébõl vérzõ,
Szerelmes, bánatos dalát?
Meg fogod-e szíved kérdezni,
Vajon szeretni tud-e még,
Vagy trubadurod megsajnálni
Lelkednek kegy gyanánt elég?...

Szívem szorul a félelemtõl
S megrendül a kétség alatt,
Hogy szeretni csak színpadon tudsz
S magadnak élned nem szabad.
Hogy szíved e rajongó álmon
Csak gúnyolódik, csak nevet...
-- Még nem érzéd szivem szerelmét,
Már itt a vég... Isten veled!...
joginiválasz | megnéz2011.08.16 21:33:56 © (1775)
Keserédes

Sajog mindenem ,tudod-e?
Én sem engedlek,bár ezt
hazudtam kínomban, hisz
buta énemmel, élvezni nem
merlek, birtokolni akarlak a
bőröm alá húzni, őrizni
irígyen,nem adni senkinek,
eltüntetni, még ha én sem
élveznélek,pedig tudom
míly szabad vagy,megkötni
ne lehet, semmi esküvel.
szabad vagy, én is,és ezt
buta énünk nem akarja érteni.
Hogy legyen,mit tegyek?
Három férfit szeretek,tudod-e?
Három nöt szeretsz, tudom.
szeretni vágyom fesztelen,
de valami esztelen elbuktat,
s kínzom magunk, pedig csak
a démonok félnek szeretni.
Hogy legyen, mit tegyek?
Csábítasz s én boldogan
engedek,hisz oly rég sodor
a lét,megszoktam rég, a
keserédes kínok örömét.
joginiválasz | megnéz2011.08.16 21:20:04 © (1774)
Meghajolt előtted


szívem meghajolt előtted

nyitott tenyeredben dobog

pillantásod ívén ragyog

karod melegével óvón ölel

sóvár öledben gyönyörködik

feledtet múltat s jövendőt

a most féktelen szabadsága

dimenziója az örök igaznak

szívem meghajolt előtted



muallimválasz | megnéz2011.08.15 18:11:03 © (1773)


Ugye eljössz ma is
elkapod a lepkét
ne sokáig hagyd
szárnyán sebet ne ejts
elmúlna minden színe
hiába lett megteremtve

Egy pillanat pillangó
röptéd akarom
ugye eljössz ma is
vágyam, szárnyán van
mintáján megírva
válaszod engedd

Nézz meg jól, mert
a pillangó én voltam
röpke és alig
két pillanat csupán
érintettél, csuda ám
elviszem lágy öled

De hagyok rajtad
apró nyomot is
ezt üzentem némán
csendben, halovány
ugye eljössz ma is
rebbenő pici szárny.
alexa15válasz | megnéz2011.07.30 20:02:33 © (1772)
Nagyon szép vers!!! :)
Előzmény: Goldika89 (1577)
BlackMWválasz | megnéz2011.07.20 13:14:02 © (1771)
Bocsánat, hogy így megkésve...
A kötet címe: Szó-kincs 2011

És én vagyok H.I.
Előzmény: mysisterstheslayer (1767)
P.Kingsválasz | megnéz2011.07.09 23:22:23 © (1770)
                   Csak űlni és várni


Csak űlni és várni
mint a fényes napsugár
hagy lengje be életünket
egy fényes napsugár.

Hagy hozzon a fény
szerelmeset csodaszépet
csilingeljen kisharang
egy szerelmes nevetésben.

Majd ez a nevetés
váljon szerelemmé
Ringasson egy hajnal
szerlmes karjai közé.

Öleljen majd át
az a nagy szerelem
Mely szívünkben lobog
ott tüzesen odabenn.

                        /saját vers
P.Kingsválasz | megnéz2011.07.09 23:16:17 © (1769)
              Szerelmesek tengerpartja

Csak űlni a habokban
egy szerelmes pillangóval
ki szerelembe ejti szívemet
majd elrabolja testemet.
Szeretni mindíg a végtelenig
szeremesen minden percben
ha rámtalál a végtelen
akkor leszek boldog s szerelmes.


Találja rám te végtelen hajnal
te vidám szerelmes tengerpart
hagy fürödjek a végtelen habokban
a sejtelmes szerelmes mámorban.

Várj rám te fényes hajnal
Lobogjon fényed a habokban
Szerelmesen jöj hozzám
Rabolja el szívemet már.


                                              /saját

Wesson8válasz | megnéz2011.06.18 11:30:06 © (1768)
Gyönyörűek ezek a versek! Nézzétek meg a szerelmes versek oldalt is, én onnan szoktam keresni és elküldeni a barátnőmnek. Nagyon szereti :-)
versek.eu is jó még, ott fent vannak a klasszikus költők szerelmes versei.

mysisterstheslayerválasz | megnéz2011.06.03 01:28:25 © (1767)
Wow!  Ezer Gratu !!!

Igyekszem ott lenni.
(és addigra feltölök valamit amit már hónapok óta keresgélek mert a legutóbbi versedhez nagyon rímelt.)

Mi a címe kötetnek?


MSSTS
Előzmény: BlackMW (1766)
BlackMWválasz | megnéz2011.06.02 12:33:54 © (1766)
Kedves Mindenki, P.Kings, mysisterstheslayer!

Most vasárnap, azaz június 5-én, 16:30-tól dedikálom első, nyomtatásban megjelenő verseimet, az Ünnepi Könyvhét keretein belül, az Aposztrof Kiadó standjánál.

Sok sikert nektek is az alkotáshoz, jó olvasni titeket!
P.Kingsválasz | megnéz2011.05.30 16:20:39 © (1765)

 Magányos Herceg: Szeress szív


Szeress te szív
Ne légy íly bús
Nem neked való
A magányos háború.
Hagy szeressen szívem
egy szőke szirént
Kit álmaimban látok
s mindíg jön felém.

Szeres szív te magányos pillangó
Kerezsd társad ki szeret
szívével hozzon szerelmes
örökké itt maradó perceket.       
muallimválasz | megnéz2011.05.19 08:50:21 © (1764)

Húztam egy vonalat
lehet cél is kezdet is
számat szó elhagyja
vagy éppen néma

ébredek vagy alszom
hozzád most indulok
vagy akár most jövök
biztos, közben vagyok

szerelmem a csend
lélegzet két szó között
mikor megáll-indulna
szívem, rád gondolva.
+ 1 főválasz | megnéz2011.05.17 13:08:23 © (1763)
Hajnal Anna: Akarlak, szeretlek

Akarlak, szeretlek, kellesz nekem,
dacos, síró szived csupa vad szerelem,
csupa vágy, csupa láng, csupa konok erő,
már lankad az ész, a védekező.
Félelem? távolság? mit jelent?
mindig több, több éhséget teremt,
hiszen elpusztulunk így te meg én
két árva, fuldokló, néma, szegény!
Akarlak, szeretlek, rég elég
titok és várás és szenvedés,
boruljunk össze, mellre mell-
két fáklya szivünk hadd lobbanjon el!
Hasitó villám szívemen át,
feszül és tágul az egész világ,
szük abroncsok a sarkkörök,
kicsap a tenger s a szent ködök
ragyogva befödnek, vihar és láng:
együtt világok várnak ránk!
Együtt- vagy halál és pusztulás
szerelem-szerelem, fényvarázs.
P.Kingsválasz | megnéz2011.02.23 22:29:11 © (1762)
Bombó-Bimbó el lett gépelve
zottya83válasz | megnéz2011.02.21 13:34:32 © (1761)
nagyonn gyönyörűenn ir aki irta van érzéke a vers iráshoz mert az érzelmekkel van tele

Előzmény: Anda7413 (1756)
muallimválasz | megnéz2011.02.13 21:03:01 © (1760)
Szikla

Nem tudom mit mondjak
ha nekikezdek, abbamarad
mert tudom ugyanoda
zuhanunk vissza
nem változtál meg azóta sem
csak jobban megismertelek
de mardt bennem egy szikla
ami nem ereszt el mégsem
megszakadok,istenem
hogy szeretlek…

P.Kingsválasz | megnéz2011.02.08 19:21:47 © (1759)
Igen sajnos
Előzmény: Ayreon (1753)
Anda7413válasz | megnéz2011.02.03 19:10:01 © (1758)
ezt a versikét most olvastam de annyira megragadott mintha rólam szolna:
Lesz egy emlék amig gondolsz rám
Lesz egy akadály a feledés utján
Tarts meg vagy dobj el ahogy csak akarod
Én csak egy emlék vagyok türök és hallgatok
Ha lesz egy szív mely érted dobban
Őrizd és szeresd mindennél jobban
Mert kitudja lesz –e idő
Amikor láthatja a szíved érte él
De nem lesz a tiéd mégse.
Anda7413válasz | megnéz2011.02.03 18:44:43 © (1757)
néha elég, hogy csak láthatlak, de néha többet szeretnék, szemedbe nézni mélyen s hosszan, elveszni benne és nem gondolni semmire, egy pillanat, mely jó lenne, ha örökké tartana, egy csók, mely feledteti a mindennapokat.
Anda7413válasz | megnéz2011.02.03 18:37:25 © (1756)
ezt valamikor régen nekem írta egy kedves valaki.

Amikor először láttalak téged
Csillag-szemed ragyogva éget
Pedig csak kép volt de maga a gyönyör
Mi minden férfit elfog és gyötör
Egy kicsiny lányka nézet a szemembe
Kiben egy nő volt mélyen elrejtve
Egy félénk lányka ki szólni sem mert
S tüzes nő ki vonz és elrettent
Ártatlan szemek ártatlan lányka
Ki gyönyört adna, gyönyörre vágyna
Aztán először láttalak téged
Csillag-szemed ragyogva éget
Maga voltál a tiszta gyönyör
Mi minden férfit elfog és gyötör
Másnak talán lányka de nekem az élet
Ha elkap a sodra, felgyújt és éget
Perzselő szemed táncoló tested
Mind azt ígéri ez csak a kezdet
Behunyom a szemem akkor is látlak
Fénylő csillaga vagy a világnak
Simító kezem szemed kereste
Tenyerem kicsi arcod ölelte
Szerettem volna csókolni a szádat
Szavak nélkül mondtam a vágyat
Féltem tőled vagy tán magamtól
A ben ébredő férfi-alaktól
Csak a szívem tombol ég szakadatlan
Azóta lesem merre is lehetsz
Sorsom talán majd hozzád vezet
Nem tudok, akkor féljek, vagy szeresselek
Szemedbe nézve mit is keressek
Azt a kislányt, kit először láttam
Vagy a nőt, kit benne találtam
Vagy csak a szívemből fakadó álmot
Miért
Miért cserébe adnám a világot.
Anda7413válasz | megnéz2011.02.03 18:31:48 © (1755)

Fájdalom mit miattad csak én érzek.

Mondd neked tényleg csak ennyit érek?!

Csak játszottál velem,

Az érzéseim nem érdekeltek.

De tud,hogy én soha sem felejtelek.



Nem feledem azt a napot,

Mikor először hallottam hangod.

Nem feledem hányszor átvertél engem,

Hányszor kellett csalódnom miattad az életben.



Neked nem fáj semmi sem,

Neked nem kellet csalódnod az életben.

Nem mondtál le semmiről,

Nem kellet félned semmitől.

Nekem kellet: a félelemtől.



Retegtem az elhagyástól,

Retegtem a hiányodtól.

Attól,hogy egyedül maradok,

Hogy benned is majd egyszer csalódom.

Félelmeim pedig valóra váltak,

Építenem kell egy új várat
























costoválasz | megnéz2011.01.22 09:44:10 © (1754)
Szerettelek, és tudtam hogy Te is Szerettél
Nem érdekelt senki, de tudtam ez a szerelem él!
Mikor lapátra tettél,
Először még nem tudtam miért
De mikor mondtad.....
1000 gondolat járta át a fejem
Hogy vajon hol ronthattam el?
Emlékszel mit mondtál?!
Te sehol de nekem ő kell...de nekem ő kell!!!

Hányszor haza vittelek?
Milyen jól megvoltunk?
De 1 fasz miatt mégis mindezt szétt basztuk!
Meg akartam ölni magam
Rá jöttem, hogy ez hülyeség
Teérted ennyit az én életem nem ér!
Mégis valahogy úgy éreztem, nélküled az élet nem él.
Mikor nálunk voltunk írtad 1 cetlire mit érzel és azt, hogy Szeretlek.
De ez 1 hét alatt megváltozott pedig reméltem:
A te SZERETETED végtelen!

Van az a szó, hogy barátok
Te ezt akartad tőlem kérni
De én mondtam:
Az érzelmeimet nem tudod így elfeledtetni!
Az utcába lakik 1 srác kire mindig felnézek
Kettőnk kapcsolatát na azt úgy hívják, hogy barát!
Szeretlek még mindig
Mit tegyek, hogy végre ezt elhidd?!
Az életem lassan mindenki szemébe feledésbe merül
Mert mindenki látja: nem megy ez nekem egyedül

Ezt a verset neked írtam
Talán végre megérted mennyire fontos vagy nekem
Minden este mikor lefekszem azt mondom magamnak
Costo ne add fel az élet nem áll meg
Megy tovább akár csak repülő az égen
Reggel a kezemet az égfelé emelem
És kérdem az Istentől mivel érdemeltem én ezt?!
Persze hol érdekel Téged mindez
Remélem tényleg boldog vagy és nem csak színleled
Ezzel a versel is csak annyit akarok el mondani Neked
Hogy örökre SZERETLEK!!!!
Isten veled!
Ayreonválasz | megnéz2011.01.15 16:15:25 © (1753)
bombó?
Előzmény: P.Kings (1752)
P.Kingsválasz | megnéz2011.01.15 14:20:28 © (1752)
Barbara W Kollins

         Hol jársz te nagy szerelem

Szerelem hol vagy merre jársz?
Jöj szívemben már várok rád.
A szerelem rózsája már itt virít
De magányos a bombó mely benne nyíllik.
muallimválasz | megnéz2011.01.12 21:24:11 © (1751)
Kedves pvcpadlo!

Gondolom Te írtad ezt a verset,mert szép és őszinte :-))

muallim


Előzmény: (1747)




Nincsenek megjegyzések: